wtorek, 2 sierpnia 2011

Witajcie na moim blogu :-)

Od kilkunastu lat jestem pasjonatką rękodzieła artystycznego w bardzo szerokim tego słowa znaczeniu. Moją największą pasją są hafty szczególnie krzyżykowy, richelieu oraz ostatnio bardzo popularny haft sutaszowy. Poza haftem projektuję i tworzę biżuterię, ozdabiam przedmioty techniką decoupage oraz wyplatam papierową wiklinę. Z mojej pasji zrodził się sposób na życie. Od ponad roku prowadzę działalność gospodarczą, sprzedaje swoje prace w galeriach internetowych i stacjonarnych. Kilka miesięcy temu założyłam własny sklep internetowy http://ww.spiewak-hand-made.pl/, w którym sprzedaje moje prace. Ponieważ zależy mi na jak najlepszym kontakcie z klientkami postanowiłam założyć również bloga, który będzie integralną częścią sklepu. Liczę na Wasze liczne odwiedziny, opinie i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie
spiewak-hand-made

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz